U mag van ons een goede dienstverlening verwachten. Wat wij doen om daarvoor te zorgen leest u hier.
De Kwaliteitscode Rechtsbijstand omschrijft duidelijk en concreet de kwaliteitsrichtlijnen voor ons als aangesloten rechtshulpverlener. Dat betekent dat u van ons mag verwachten dat wij werken volgens deze kwaliteitseisen. Voor letselzaken zijn het Nationaal Keurmerk Letselschade, de Gedragscode Behandeling Letselschade (GBL) en de Gedragscode Openheid medische incidenten (GOMA) belangrijk en relevant, wij werken dan ook volgens dit keurmerk en deze gedragscodes.
De kwaliteitseisen die gelden voor onze juridische hulp toetsen wij doorlopend. Dit doen we ook als u geholpen wordt door een advocatenkantoor waarmee we samenwerken. De resultaten uit onze metingen gebruiken wij om onze dienstverlening te verbeteren.
Bekijk welke verbeteringen wij doorvoerden na uw feedback.
We vragen na afronding van uw zaak naar uw tevredenheid. Met de feedback verbeteren we onze dienstverlening. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door een onafhankelijk bureau (Kantar TNS).
Dit cijfer gaf u ons: 73% van alle klanten geeft onze dienstverlening een rapportcijfer van 8 of hoger (2023).
Onze juristen en advocaten hebben de juiste kennis, ervaring en vaardigheden om u uitstekend helpen. De Kwaliteitscode Rechtsbijstand eist dat ook van ons. Ons opleidingsplan beschrijft wat we daarvoor doen. Onze juristen mogen onbeperkt opleidingen volgen. Hieronder vallen ook opleidingen die wij zelf aanbieden. De Nederlandse Orde van Advocaten ons heeft ons namelijk erkend als opleidingsinstelling. Daar zijn we trots op. Om een erkend opleidingsinstituut te worden moet een organisatie namelijk voldoen aan de hoogste kwaliteitsstandaarden.
Bekijk de samenvatting van ons opleidingsplan
Misschien heeft u een ander idee over de aanpak van uw zaak. of bent u ergens ontevreden over. Wij waarderen het als u het ons laat weten als u ergens ontevreden over bent. Dat geeft ons de kans om het probleem op te lossen en onze dienstverlening aan te passen.
Wij horen graag wat u vindt van de manier waarop wij u helpen. Dat geeft ons de kans om onze dienstverlening steeds weer te verbeteren.
Stichting Achmea Rechtsbijstand is een onafhankelijke juridische dienstverlener met rum 750 juristen. Onze juristen hebben 1 doel voor ogen: het opkomen voor de belangen van onze klanten. Als stichting hebben we en Raad van Toezicht, die toezicht houdt op de onafhankelijkheid en kwaliteit van onze rechtshulpverlening.
Stichting Achmea Rechtsbijstand ontvangt jaarlijks ongeveer 119.000 hulpvragen.
Onze ruim 750 juristen hebben de juiste kennis en ervaring in huis.
Wij komen voor u op en helpen u verder. Met persoonlijke, juridische en praktische oplossingen.