Wij willen dat u tevreden bent over onze juridische hulp. Bent u niet tevreden? Laat het ons dan weten. Wij waarderen het als u een klacht indient. Dat kan als u een klant bent, maar ook als u contact met ons heeft als advocaat, tussenpersoon of tegenpartij. Onder een klacht verstaan wij iedere uiting van onvrede over onze dienstverlening. Wij luisteren graag naar u en zoeken samen naar een oplossing voor uw klacht. Daarnaast gebruiken we uw feedback om doorlopend onze dienstverlening te verbeteren.
U kunt dat op 4 manieren doen.
Om uw klacht goed te kunnen bekijken, vragen wij u om een aantal gegevens.
Dan heeft u de volgende 3 mogelijkheden:
Wij horen graag wat u vindt van de manier waarop wij u helpen. Dat geeft ons de kans om onze dienstverlening steeds weer te verbeteren.
Stichting Achmea Rechtsbijstand is een onafhankelijke juridische dienstverlener met rum 750 juristen. Onze juristen hebben 1 doel voor ogen: het opkomen voor de belangen van onze klanten. Als stichting hebben we en Raad van Toezicht, die toezicht houdt op de onafhankelijkheid en kwaliteit van onze rechtshulpverlening.
Stichting Achmea Rechtsbijstand ontvangt jaarlijks ongeveer 119.000 hulpvragen.
Onze ruim 750 juristen hebben de juiste kennis en ervaring in huis.
Wij komen voor u op en helpen u verder. Met persoonlijke, juridische en praktische oplossingen.