Verbeteringen dankzij jouw feedback

Wij zijn blij met ieder signaal over onze dienstverlening. Dat biedt ons de kans om het beter te doen. We delen graag wat wij hebben geleerd en verbeterd.

Duidelijkheid door het Plan van Aanpak
Wij vinden het belangrijk dat je altijd weet wat er speelt in jouw zaak. En dat de stappen die de jurist wil nemen vooraf duidelijk zijn. Deze informatie lees je in het Plan van Aanpak. We leerden dat wij het Plan van Aanpak echter niet altijd snel genoeg aanpasten bij veranderingen in de zaak. Hier maakten we intern nieuwe afspraken over, zodat jij altijd op de hoogte bent van het actuele Plan van Aanpak in jouw zaak.
Betere uitvoering van de geschillenregeling
De geschillenregeling is er om verschillen van inzicht over de juridische haalbaarheid tussen jou en ons op te lossen. Deze scheidsrechterlijke procedure is een heel belangrijk onderdeel van de rechtsbijstandverzekering. Jij vertelde ons dat wij jou op sommige punten beter konden informeren en begeleiden bij de uitvoering van de geschillenregeling. Daarom hebben wij onze juristen extra opgeleid en extra handvatten gegeven om je ook op dit punt de best mogelijke dienstverlening te bieden.
Verbeterde communicatie over rechten en plichten
Wij bespreken met jou wat je van ons mag verwachten, maar ook wat wij van jou verwachten. Jij liet weten dat onze uitleg aan jou over de rechten en plichten die horen bij een rechtsbijstandverzekering duidelijker kon. Daarom hebben wij in ons opleidingsplan een nieuwe training over dit onderwerp opgenomen. Dankzij deze training vergroten onze juristen hun kennis en kunnen zij je hier nog beter over informeren.

Tevreden? Ontevreden? Laat het ons weten

Wij horen graag wat je vindt van de manier waarop wij je helpen. Daardoor kunnen wij onze dienstverlening steeds weer verbeteren.

Klant melden
Compliment geven