Lukt het niet om in te loggen? Wil je weten of een bericht echt door jouw jurist verzonden is of waaraan een wachtwoord moet voldoen? Hier vind je alle antwoorden.
Controleer het ingevulde e-mailadres. Mogelijk staat er een spatie achter het e-mailadres (door het kopiëren/knippen en plakken van het e-mailadres). Haal dan de spatie weg of voer het e-mailadres handmatig in. Heb je hierover nog vragen? Neem dan contact met ons op via de chat.
Het wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 en maximaal 128 karakters, waarvan minimaal 1 letter en 1 cijfer. Speciale tekens zoals { ! @ # $ } mag je ook gebruiken.
Mogelijk zijn de eerder gemelde zaken gekoppeld aan je oude account. Neem contact met ons op via 088 462 62 62. Wij koppelen deze zaken dan aan het nieuwe account.
Je krijgt een notificatie per e-mail als er een bericht of betaling in Mijn zaak staat. Ontvang je deze e-mail niet? Neem dan contact met ons op.
Wacht 24 uur. Daarna kun je opnieuw inloggen.
Weet je je wachtwoord niet meer? Wijzig je wachtwoord dan via 'Wachtwoord vergeten'.
Mogelijk is het bestand te groot of is het een bijzonder type bestand. Neem contact op met je jurist via Mijn zaak.
Als je een melding per telefoon hebt doorgegeven, is die mogelijk nog niet verwerkt. En daarom nog niet gekoppeld aan je account. Zodra je melding in behandeling is genomen staat deze in het zaakoverzicht. Dit duurt maximaal 10 werkdagen.
Is je zaak na die 10 werkdagen nog steeds niet zichtbaar, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
Bij het aangaan van je rechtsbijstandverzekering heb je van je verzekeraar een polisblad ontvangen, op papier of digitaal. Op het polisblad staat altijd het polisnummer vermeld.
Als uitvoerder van de rechtsbijstandverzekering hebben wij het polisnummer nodig om de dekking van je verzekering te kunnen inzien. Meestal kun je jouw polisgegevens ook opvragen via een eigen online omgeving bij de verzekeraar. Weet je jouw polisnummer niet (meer)? Neem dan contact op met de verzekeraar.
Je kunt alleen een belafspraak maken met een jurist als je een vaste contactpersoon hebt. Je ziet dit bij de zaakinformatie in Mijn zaak.
Je kunt de bijlagen van een aangetekende e-mail downloaden als ZIP-bestand, selecteer eerst de bijlagen die je wilt downloaden. Of je downloadt alle bijlagen tegelijk als ZIP-bestand. Klik daarvoor op ‘Download ALLE bijlagen’. Je kunt ook de bijlagen een voor een openen en vervolgens opslaan als PDF-bestand.
Als je een aangetekende e-mail hebt ontvangen, ontvang je een notificatie in je mailbox. In deze notificatie klik je op ‘Klik hier om de bijlage(n) te openen’. Op de pagina die opent, log je in door uw e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Je komt dan automatisch terecht in de aangetekende e-mail. De inhoud vind je vervolgens onder het kopje ‘Bijlage’. Je kunt de bijlage(n) een voor een openen door op de naam van de bijlage te klikken.
Dit is mogelijk. Als je op de inlogpagina op ‘Wachtwoord vergeten’ klikt kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Gebruik daarvoor het e-mailadres waar je de aangetekende e-mail op hebt ontvangen. Als jij je niet eerder hebt geregistreerd, dan ontvang je opnieuw een registratiemail. De link naar de inlogpagina is: https://aangetekend.achmearechtsbijstand.nl/
Je ontvangt een aangetekende e-mail omdat je betrokken bent in een zaak die bij Stichting Achmea Rechtsbijstand is gemeld. Een aangetekende e-mail wordt ook gebruikt door Stichting Achmea Rechtsbijstand om persoonsgegevens veilig te kunnen versturen. In de aangetekende e-mail en de daarbij gevoegde bijlage wordt aan je uitgelegd waarom je een aangetekende e-mail ontvangt.
Wij vragen je dan het bericht te vernietigen. Laat ons ook weten dat je een aangetekende e-mail hebt ontvangen die niet voor jou bedoeld was door de aangetekende e-mail door te sturen naar klantenservice@achmearechtsbijstand.nl. Graag onder vermelding van het onderwerp van de aangetekende e-mail.
Controleer of het e-mailadres dat je gebruikt bij het inloggen ook het e-mailadres is dat je hebt geregistreerd. Je registreert namelijk je e-mailadres waarop de aangetekende e-mail is binnengekomen. Het registreren van het e-mailadres waarop de aangetekende e-mail is binnengekomen, is noodzakelijk om in te kunnen loggen. Controleer daarnaast of je het juiste wachtwoord gebruikt.
Een aangetekende e-mail is 30 dagen voor je beschikbaar. Dus als je de inhoud van een aangetekende e-mail niet meer kunt zien, dan is de termijn van 30 dagen waarschijnlijk verstreken. Neem in dit geval contact op met de verzender van de aangetekende e-mail, via klantenservice@achmearechtsbijstand.nl of 088 462 37 20.
Stichting Achmea Rechtsbijstand heeft geen toegang tot de gegevens die je invult om toegang te krijgen tot de voor jou bestemde mail. Deze gegevens worden verwerkt door een gecertificeerde leverancier van de dienst aangetekend mailen. De gegevens die je invoert worden uitsluitend gebruikt om jou veilig aangetekende e-mails van Stichting Achmea Rechtsbijstand te laten ontvangen en lezen.
Ga na of jij je al hebt geregistreerd. Als je voor het eerst een aangetekende e-mail hebt ontvangen ontvang je ook een e-mail met daarin het verzoek om je te registreren. Voordat jij je hebt geregistreerd kun je niet inloggen. Je registreert je met het e-mailadres waarnaar de aangetekende e-mail is verzonden. Het kan voorkomen dat de e-mail waarin je wordt gevraagd om je te registreren later binnenkomt in jouw mailbox dan de aangetekende e-mail zelf.
Als je via de knop in de e-mail die je hebt ontvangen de aangetekende e-mail probeert te openen, maar deze knop werkt niet dan kun je het beste het later nog een keer proberen. Blijven de problemen bestaan neem dan contact met de afzender van de aangetekende e-mail via klantenservice@achmearechtsbijstand.nl of 088 462 37 20.
Stichting Achmea Rechtsbijstand maakt gebruik van aangetekende e-mail. Je ontvangt de eerste keer altijd een registratiemail van noreply@aangetekend.achmearechtsbijstand.nlses.sslpost.comklantenservice@achmearechtsbijstand.nl
Komen de e-mails bij jou van een ander e-mailadres en/of vertrouw je het niet, bel dan met onze klantenservice 088 462 37 20.
Als je meerdere aangetekende e-mails hebt ontvangen van Stichting Achmea Rechtsbijstand op hetzelfde e-mailadres kom je, nadat je bent ingelogd, via de knop ‘e-mailgeschiedenis’ op een overzicht van al jouw aangetekende e-mails. Een aangetekende e-mail is 30 dagen voor je beschikbaar. Als je ze langer wilt bewaren kun je ze downloaden en opslaan op je eigen computer.