Lukt het niet om in te loggen? Wilt u weten of een bericht echt door uw jurist verzonden is of waaraan een wachtwoord moet voldoen? Hier vindt u alle antwoorden.
Controleer het ingevulde e-mailadres. Mogelijk staat er een spatie achter het e-mailadres (door het kopiëren/knippen en plakken van het e-mailadres). Haal dan de spatie weg of voer het e-mailadres handmatig in. Heeft u hierover nog vragen? Neem dan contact met ons op via de chat.
Het wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 tekens en maximaal 63 tekens, waarvan minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer. Wij raden aan ook bijzondere tekens, zoals { }! @ # $ . : te gebruiken.
U kunt hier een nieuw wachtwoord aanvragen.
Mogelijk zijn de eerder gemelde zaken gekoppeld aan uw oude account. Neem contact met ons op via 088 462 62 62. Wij koppelen deze zaken dan aan uw nieuwe account.
Wij herstellen uw account automatisch na 24 uur. U kunt dan opnieuw inloggen of via 'Wachtwoord vergeten' (op de inlogpagina) een nieuw wachtwoord aanmaken.
Mogelijk is het bestand te groot of is het een bijzonder type bestand. Neem contact op met uw jurist via 088 462 37 20.
Mogelijk is uw zaak nog niet verwerkt en daarom nog niet gekoppeld aan uw account. Zodra uw zaak in behandeling is genomen staat uw zaak in het zaakoverzicht. Dit duurt maximaal 10 werkdagen.
Is uw zaak na die 10 werkdagen nog steeds niet zichtbaar, neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
U kunt alleen een belafspraak maken met uw jurist als u een vaste contactpersoon heeft. Ook is het op dit moment nog niet voor alle meldingen mogelijk om via Mijn zaak een afspraak te maken met uw jurist. Begint uw zaaknummer met een R gevolgd door 9 cijfers? Dan kunt u in de meeste gevallen wél direct een afspraak maken via Mijn zaak.
We werken er hard aan om dit voor iedereen zo snel mogelijk beschikbaar te maken. Kunt u zelf nog geen afspraak inplannen via Mijn zaak? Neem dan telefonisch contact met ons op via 088 462 37 20. Onze juristen staan u graag te woord.
De behandeling van uw zaak is vertrouwelijk. Wij vinden ook online uw privacy en veiligheid erg belangrijk. Het voeren van een videogesprek gebeurt daarom in een veilige omgeving. Uw jurist kan nooit zonder uw toestemming uw beeldscherm zien. Als u tijdens het gesprek iets met uw jurist wilt delen, moet u daar altijd toestemming voor geven.
U kunt de bijlagen van een aangetekende e-mail downloaden als ZIP-bestand, selecteer eerst de bijlagen die u wilt downloaden. Of u downloadt alle bijlagen tegelijk als ZIP-bestand. Klik daarvoor op ‘Download ALLE bijlagen’. U kunt ook de bijlagen een voor een openen en vervolgens opslaan als PDF-bestand.
Als u een aangetekende e-mail hebt ontvangen, ontvangt u een notificatie in uw mailbox. In deze notificatie klikt u op ‘Klik hier om de bijlage(n) te openen’. Op de pagina die opent, logt u in door uw e-mailadres en wachtwoord in te voeren. U komt dan automatisch terecht in de aangetekende e-mail. De inhoud vindt u vervolgens onder het kopje ‘Bijlage’. U kunt de bijlage(n) een voor een openen door op de naam van de bijlage te klikken.
Dit is mogelijk. Als u op de inlogpagina op ‘Wachtwoord vergeten’ klikt kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. Gebruik daarvoor het e-mailadres waar u de aangetekende e-mail op heeft ontvangen. Als u zich niet eerder heeft geregistreerd, dan ontvangt u opnieuw een registratiemail. De link naar de inlogpagina is: https://aangetekend.achmearechtsbijstand.nl/
U ontvangt een aangetekende e-mail omdat u betrokken bent in een zaak die bij Stichting Achmea Rechtsbijstand is gemeld. Een aangetekende e-mail wordt ook gebruikt door Stichting Achmea Rechtsbijstand om persoonsgegevens veilig te kunnen versturen. In de aangetekende e-mail en de daarbij gevoegde bijlage wordt aan u uitgelegd waarom u een aangetekende e-mail ontvangt.
Wij vragen u dan het bericht te vernietigen. Laat ons ook weten dat u een aangetekende e-mail heeft ontvangen die niet voor u bedoeld was door de aangetekende e-mail door te sturen naar klantenservice@achmearechtsbijstand.nl. Graag onder vermelding van het onderwerp van de aangetekende e-mail.
Controleer of het e-mailadres dat u gebruikt bij het inloggen ook het e-mailadres is dat u heeft geregistreerd. U registreert namelijk uw e-mailadres waarop de aangetekende e-mail is binnengekomen. Het registreren van het e-mailadres waarop de aangetekende e-mail is binnengekomen, is noodzakelijk om in te kunnen loggen. Controleer daarnaast of u het juiste wachtwoord gebruikt.
Een aangetekende e-mail is 30 dagen voor u beschikbaar. Dus als u de inhoud van een aangetekende e-mail niet meer kunt zien, dan is de termijn van 30 dagen waarschijnlijk verstreken. Neem in dit geval contact op met de verzender van de aangetekende e-mail, via klantenservice@achmearechtsbijstand.nl of 088 462 37 20.
Stichting Achmea Rechtsbijstand heeft geen toegang tot de gegevens die u invult om toegang te krijgen tot de voor u bestemde mail. Deze gegevens worden verwerkt door een gecertificeerde leverancier van de dienst aangetekend mailen. De gegevens die u invoert worden uitsluitend gebruikt om u veilig aangetekende e-mails van Stichting Achmea Rechtsbijstand te laten ontvangen en lezen.
Ga na of u zich al heeft geregistreerd. Als u voor het eerst een aangetekende e-mail heeft ontvangen ontvangt u ook een e-mail met daarin het verzoek om u te registreren. Voordat u zichzelf heeft geregistreerd kunt u niet inloggen. U registreert zich met het e-mailadres waarnaar de aangetekende e-mail is verzonden. Het kan voorkomen dat de e-mail waarin u wordt gevraagd om u te registreren later binnenkomt in uw mailbox dan de aangetekende e-mail zelf.
Als u via de knop in de e-mail die u heeft ontvangen de aangetekende e-mail probeert te openen, maar deze knop werkt niet dan kunt u het beste het later nog een keer proberen. Blijven de problemen bestaan neem dan contact met de afzender van de aangetekende e-mail via klantenservice@achmearechtsbijstand.nl of 088 462 37 20.
Stichting Achmea Rechtsbijstand maakt gebruik van aangetekende e-mail. U ontvangt de eerste keer altijd een registratiemail van noreply@aangetekend.achmearechtsbijstand.nl via ses.sslpost.com. De notificatie van de aangetekende e-mail zelf komt altijd van klantenservice@achmearechtsbijstand.nl. Heeft u zich al geregistreerd, dan ontvangt u in het vervolg alleen nog de notificatie van de aangetekende e-mail zelf.
Bij twijfel over de links in de e-mails kunt u het webadres controleren door eerst met de cursor over de link heen te gaan (zonder er op de klikken). In de het tekstveld ziet u dan het webadres waar de link u naartoe leidt.
Komen de e-mails bij u van een ander e-mailadres en/of vertrouwt u het niet, belt u dan met onze klantenservice 088 462 37 20.
Als u meerdere aangetekende e-mails hebt ontvangen van Stichting Achmea Rechtsbijstand op hetzelfde e-mailadres komt u, nadat u bent ingelogd, via de knop ‘e-mailgeschiedenis’ op een overzicht van al uw aangetekende e-mails. Een aangetekende e-mail is 30 dagen voor u beschikbaar. Als u ze langer wilt bewaren kunt u ze downloaden en opslaan op uw eigen computer.