Zoekt u een oplossing voor een juridisch geschil of heeft u een juridische vraag? Meld uw zaak hier. Wij staan voor u klaar.
Onze juristen geven onafhankelijk juridische hulp aan mensen met een rechtsbijstandverzekering bij:
*Voor het online melden is een account vereist.
Heeft u al een zakelijk account? Log dan eerst in en meld daarna uw zaak.
*Voor het online melden is een account vereist.
Heeft u al een zakelijk account? Log dan eerst in en meld daarna uw zaak.
Wist u dat het sturen van een brief vaak de eerste stap is bij het oplossen van een juridische hulpvraag?
Soms wilt u direct weten waar u aan toe bent. Probeer dan 1 van onze online adviestools en krijg op basis van uw situatie meteen een eerste persoonlijk juridisch advies.
Alle informatie over uw zaak vindt u terug in uw persoonlijke Mijn zaak omgeving. U herkent uw zaak aan het unieke zaaknummer.
Dit heeft een aantal redenen:
Op uw polisblad kunt u lezen bij welke verzekeraar u verzekerd bent. Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via de chat.
Na uw telefonische of online melding wordt uw zaak toegewezen aan een jurist die past bij uw juridisch probleem. Uw jurist neemt dan binnen 10 werkdagen contact met u op. U hoort dan ook of u recht heeft op juridische hulp vanuit uw rechtsbijstandverzekering.
Tip: Maak uw melding compleet en deel alvast belangrijke documenten in uw persoonlijke Mijn zaak omgeving.
Controleer het ingevulde e-mailadres. Mogelijk staat er een spatie achter het e-mailadres (door het kopiëren/knippen en plakken van het e-mailadres). Haal dan de spatie weg of voer het e-mailadres handmatig in. Heeft u hierover nog vragen? Neem dan contact met ons op via de chat.
Hoe meer relevante informatie u ons geeft, des te sneller wij met uw zaak aan de slag kunnen. Gegevens gemarkeerd met een * zijn daarvoor essentieel en dat is dan ook de reden dat we deze "verplicht" hebben gemaakt. Komt u er niet uit of heeft u bepaalde informatie niet tot uw beschikking? Neem dan contact met ons op.