SAR Klantpanel

Uw mening is belangrijk

Meedenken over hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Dat kan via ons klantpanel. Wij sturen u dan een uitnodiging om deel te nemen aan onze onderzoeken. Het doel hiervan is om u als klant steeds beter te kunnen helpen. Uiteraard zijn er geen verplichtingen en doet u alleen mee op momenten dat het voor u uitkomt. Uw mening is voor ons enorm waardevol om er voor te kunnen zorgen dat onze dienstverlening goed blijft aansluiten op uw wensen.

Doet u ook mee met ons klantpanel?

Wat kunt u verwachten?

  • U bepaalt zelf per onderzoek of u mee doet
  • Onderzoeken over verschillende onderwerpen
  • Terugkoppeling van de uitkomst van de onderzoeken
  • U beheert uw gegevens in een eigen omgeving

Doet u mee?

Aanmelden voor ons klantpanel kan gemakkelijk op de website van onderzoeksbureau MWM2. Klik daarvoor op onderstaande button. 

Meld u nu aan

 

Veelgestelde vragen

Hoe zit het met mijn privacy?
Wij behandelen uw gegevens volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Uw e-mailadres gebruiken wij uitsluitend om uitnodigingen te sturen voor onderzoeken. Uw gegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die u geeft tijdens een onderzoek blijven altijd anoniem. Zie voor meer informatie ons privacy statement.
Hoelang duurt een onderzoek?
Dit is per onderzoek verschillend. Uiteraard doen we ons best om de onderzoeken zo kort mogelijk te houden. Over het algemeen duurt het invullen van een vragenlijst 10 minuten. U wordt geïnformeerd over de duur in de uitnodigingsmail.
Ben ik verplicht om aan ieder onderzoek deel te nemen?
Nee. U kunt altijd zelf bepalen per onderzoek of u mee wilt doen of niet. 
Wat voor onderzoeken worden er gehouden?
Over het algemeen zijn dit vragenlijsten. Echter kan het ook wel eens voorkomen dat wij een uitnodiging sturen om deel te nemen aan een klantinterview op ons kantoor.
Wat gebeurt er met de resultaten?
We gebruiken de onderzoeksresultaten om onze dienstverlening te verbeteren. U ontvangt periodiek de belangrijkste resultaten.
Wat als ik geen lid meer wil zijn?
U zit nergens aan vast. Afmelden voor het klantpanel gaat heel eenvoudig via uw persoonlijke omgeving en de e-mails die u van ons krijgt.
Waar kan ik met vragen terecht?
Heeft u vragen over het klantpanel? Stuur dan een e-mail naar klantenpanel@achmearechtsbijstand.nl.
Ik word doorgestuurd naar een website van MWM2, klopt dat?
Ja, dat klopt. MWM2 is het onderzoeksbureau waar wij mee samenwerken. 

Voor wie werken wij?

De juristen van Stichting Achmea Rechtsbijstand geven onafhankelijk juridische hulp aan mensen met een rechtsbijstandverzekering bij:

Interpolis logo      Centraal Beheer logo     FBTO logo    Avero logo     Inshared